Tuesday 5 June 2012

2η Ανάρτηση. Συννεφιά και 14C

Ξύπνησα με μια γλυκειά αίσθηση σήμερα το πρωί αλλά τελικά ονειρό ήταν που λέει και ο Αλκίνοος Ιωαννίδης. Ήμουν τάχα σε ένα νησάκι του Αιγαίου που δεν είχε όνομα και έτρωγα ντοματοσάλατα. Και αφού έφαγα και πήρα δυνάμεις σκέφτηκα να κάνω και καμιά βουτιά να δροσιστώ...

Και εκεί που κολυμπούσα λέει, έκλεισα για μια στιγμή τα μάτια μου και μπαμ!!! κουτούλησα σε ένα βράχο- έπεσα από το κρεβάτι!! Ωραίος τρόπος για ξύπνημα σκέφτομαι αλλά το άσχημο ξύπνημα είχε και συνέχεια...Το τηλέφωνο χτύπησε και αντί να ακούσω μια φωνή να μου λέει καλημέρα άκουσα μια φασαρία! Βλέπεις η παρέα της Θεσσαλονίκης - η δική μου παρέα- αποφάσισε να πάει μέχρι την Χαλκιδική. Αρχές Ιουνίου, έπρεπε να κάνουν το πρώτο τους μπάνιο. Το είχαν ήδη καθυστερήσει. Οπότε το σκορ στις βουτιές σημειώνεται συνοπτικά ως εξής:
Παρέα Θεσσαλονίκης - Ξενιτεμένη 1- 0

Το πόσο πολύ ζήλεψα δεν περιγράφεται..Θα ήθελα τόσο πολύ να είμαι και εγώ μαζί τους... Αλλά προς το παρόν στο πρόγραμμα δεν υπάρχουν καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα (δυστυχώς). Το πρόγραμμα έχει συννεφιά, βροχή και 14- 19 βαθμοούς Κελσίου! Με τα λίγα και τα πολλά καύσωνας!!

Άντε σήκω τώρα σιγά σιγά να κάνεις καμιά δουλειά...

Μου λείπετε πάρα πολύ όλοι σας...

More Gadgets

No comments:

Post a Comment