Monday 11 June 2012

5η Ανάρτηση. Πόσες φορές χτυπάει ο ταχυδρόμος τελικά;

Γραφειοκρατία: το φαινόμενο στο οποίο μία οργάνωση λειτουργεί με ιεραρχική διοίκηση και κάθε θέση έχει αυστηρά προσδιορισμένες αρμοδιότητες. Με την μεταφορική της σημασία: γραφειοκρατία είναι η εμφάνιση περίπλοκων και μπερδεμένων διαδικασιών για την έκδοση ενός πιστοποιητικού, βεβαίωσης, άδειας ή άλλου δημόσιου ή οιωνεί δημόσιου χαρτιού.



Το ότι η Ελλάδα φημίζεται και κατηγορείται για δαιδαλώδη γραφειοκρατικά σοκάκια είναι γνωστό. Το ότι θα έψαχνα να βρω τον δρόμο μου μέσα σε αυτά τα σοκάκια και στην Βρετανία ε, αυτό δεν το φανταζόμουνα!!

Μου ζητήσανε από την δουλειά αποδεικτικό διεύθυνσης. Τους πήγα γράμμα από τον διευθυντή του καταστήματος της τράπεζας της περιοχής μου το οποίο και πιστοποιεί την διεύθυνση κατοικίας μου (έστω την προσωρινή). Δεν τους κάνει, θέλουν λέει το εξτρέ του τραπεζικού λογαριασμού. Μπαίνω στο web banking, βρίσκω το εξτρέ του τρέχοντος μήνα, το εκτυπώνω, το βάζω σε ένα ωραιότατο φακελάκι, αλλάζω δυο γραμμές μετρό, και πηγαίνω περιχαρής να το αφήσω. Αλλά δυστυχώς όπως μπήκα έτσι βγήκα. Δεν τους κάνει αυτό το εξτρέ γιατί λέει δεν είναι επίσημο. Δηλάδή από που έπρεπε να το έχω εκτυπώσει για να θεωρηθεί επίσημο; Και τώρα ω παραλογισμέ, θα πρέπει να περιμένω τον ταχυδρόμο να μου το φέρει γιατί μόνο αυτό είναι το επίσημο. Έλα όμως που το χρειάζονται λέει μέχρι το τέλος της εβδομάδας, και εδώ είχαμε και δυο ημέρες αργία λόγω Αδαμάντινου Ιωβηλαίου που μαθηματικώς με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο φάκελος δεν θα έρθει νωρίτερα από τις αρχές της μεθεπόμενης εβδομάδας...

Αν καθήσω και το γράψω στο χέρι, και βάλω τα 'δυνατά' μου και θυμηθώ την όποια καλλιγραφία είχα μάθει στο σχολείο, υπάρχει περίπτωση να το δεχτούν ως επίσημο έγγραφο; Μπά, κομματάκι δύσκολο το βλέπω τελικά...

Άντε μετά να νοικιάσεις σπίτι!!!



More Gadgets

No comments:

Post a Comment