Wednesday 13 June 2012

6η Ανάρτηση. Au Revoir και Πακετάρισμα

Κούτες, βαλίτσες, σημειώσεις και ξανά κούτες, βαλίτσες, σημειώσεις...Νέα μετακόμιση στο προσκήνιο.

Με το που ήρθα εγώ στο Λονδίνο, φεύγει ο Κώστας. Σε λιγότερο από ένα μήνα θα πρέπει να βρίσκεται στο Παρίσι. Νέα αρχή!! Είμαι τόσο χαρούμενη για αυτόν! Γνωριζόμαστε εδώ και πολλά χρόνια, ήμασταν συμφοιτητές στο προπτυχιακό.

Και με το που μια μετακόμιση- πακετάρισμα  έρχεται στο προσκήνιο, καλείται και ο ειδικός! Η αφεντιά μου! Όχι ότι ο Κώστας είναι κανένας άμαθος στο θέμα μετακόμιση. Τα τελευταία οκτώ χρόνια το δρομολόγιο είναι: Κοζάνη- Θεσσαλονίκη- Παρίσι- Λονδίνο και τώρα πάλι Παρίσι.

Οπότε περάσαμε τέσσερις ολόκληρες ώρες 'Πού θα πάνε οι σημειώσεις του Ποινικού;' 'Και τα παπούτσια μου; Μήπως αυτά δεν φοριούνται πλέον και τα πετάξω;' 'Το πάπλωμα στο αφήνω...δεν χωράει πουθενά.' ' Ξαναζύγισε λίγο την βαλίτσα μου, αποκλείεται να είναι πάνω από 20 κιλά. Μήπως είναι χαλασμένη η ζυγαριά;'

Και ιδού τα κατορθώματα μας!




Κώστα μου ξέρω ότι έχεις προσπαθήσει πολύ όλα αυτά τα χρόνια και ελπίζω αυτό που σε περιμένει στο Παρίσι να είναι μεγαλύτερο των προσδοκιών σου!



More Gadgets

No comments:

Post a Comment