Tuesday 9 October 2012

31η Ανάρτηση. Δαμάζοντας τα κύματα!

Πήραμε την μεγάλη απόφαση να πάμε για σέρφινγκ. Νωρίς νωρίς το θυμηθήκαμε... ένα ολόκληρο καλοκαίρι πέρασε για να καταλήξουμε να κολυμπάμε στα κρύα νερά της Βόρειας Θάλασσας το φθινόπωρο!!


Ε, αφού όλοι συμφώνησαν τι να κάνω και εγώ είπα το μεγάλο ΝΑΙ! Αλλά μάλλον στο κεφάλι μου υπάρχει ο δικός μου προσωπικός κόσμος γιατί ούτε κατά διάνοια δεν μπορούσα να φανταστώ το μέγεθος των κυμάτων της θάλασσας. Μαθημένη βλέπετε στις ελληνικές θάλασσες (που σιγά να μην υπάρχουν καλύτερες), πίστευα ότι θα αντικρύσω ένα ελληνικό φθινοπωρινό σκηνικό. 
Κούνια που με κούναγε!


Το πρώτο σοκ ήταν όταν έπρεπε να βγάλω τα ζεστά μου ρουχαλάκια και να φορέσω την παγωμένη και υγρή στολή!! Λέω στον εαυτό μου: 'Μπορείς! Μην το βάζεις κάτω τόσο εύκολα!' Το δεύτερο σοκ ήρθε με την είσοδο στο νερό..Η καρδιά μου ίσως και να σταμάτησε μερικά δευτερόλεπτα!


Έπειτα από αυτό, το χάος! Το κρύο δεν με απασχόλησε ξανά γιατί είχα άλλα προβλήματα. Να κουβαλάω την σανίδα, να έχω τον νου μου να μην χτυπήσω κανέναν από την ομάδα, να προσπαθώ να ισορροπήσω και να μην πνιγώ! Αχ αυτά τα κύματα! Αδυσόπητα!! 4 ώρες κοπανιόμουνα! Και ήπια τόσο πολύ νερό!


Δεν θέλετε να ξέρετε πως ξύπνησα το επόμενο πρωί! Μελανιασμέμη παντού και μόλις και μετά βίας μπορούσα να περπατήσω...

Έχουμε ήδη κλείσει την επόμενη εξόρμηση!!!
Ανυπομονώ!


More Gadgets

No comments:

Post a Comment