Sunday 21 October 2012

35η Ανάρτηση. Birthday Girl!!!

Την Δευτέρα που μας πέρασε ήταν τα γενέθλια μου.

Για να είμαι ειλικρίνης τα σιχαίνομαι! Και δεν έχει να κάνει με το 'αχ, μεγαλώνω!' 'άχ, γερνάω!' Στο κεφάλι μου, τα γενέθλια είναι κάτι πολύ πολύ προσωπικό που πρέπει να τα γιορτάζεις με τον εαυτό σου και όχι με χορούς και πανηγύρια. Δεν ξέρω γιατί νιώθω έτσι. Θεωρώ τα γενέθλια ως μια ημέρα  που θα πρέπει να την περνάς προσπαθώντας να σκεφτείς τι πήγε καλά, τι θα αλλάξεις από εδώ και στο εξής. Κάτι σαν ανασκόπηση... Μια μέρα να θέσεις καινούριους στόχους...

Το πιο πιθανό είναι να μην υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα συμφωνήσουν μαζί μου... Φαντάζομαι τα ιδανικά γενέθλια να τα περνάω στο σπίτι μου, στο ημίφως κεριών, με την αγαπημένη μου μουσική να σκέφτομαι, να γράφω, να μιλάω στον εαυτό μου...

Τέσπα, τα φετινά γενέθλια απείχαν μακράν της επιθυμίας μου καθότι πήγα στο γραφείο στις 8.30 και έφυγα στις 21.30! Παράπονο δεν έχω, το κλείσαμε το 12ωρο για μια ακόμη φορά!

Αυτή είναι η κάρτα που μου πήραν οι συνάδελφοι μου! Κρέμασαν και μπαλόνια στους τοίχους!




Δεν ήθελα να τους απογοητεύσω οπότε προσπάθησα όσο περισσότερο μπορούσα να το διασκεδάσω.

Μετά την δουλειά συνάντησω τον Σ. και τον S. Με περίμεναν έξω από το σταθμό με αυτό:


και παρέα με τους περαστικούς μου τραγούδησαν Happy Birthday! Ρεζιλίκι Ολκής!

Cheers guys!


More Gadgets

No comments:

Post a Comment