Thursday 29 November 2012

42η Ανάρτηση. Βάλτε μου να πιω...

Ξεπέρασα τον εαυτό μου...Ξεπέρασα κάθε μου προσδοκία...κατάφερα να βγω καθημερινή!! Γιούπι!

Ούτε κατάλαβα πότε κανονίστηκε η έξοδος, ούτε κατάλαβα πως φτάσαμε στο μαγαζί...Τίποτα! Το απόλυτο κενό χωρίς να είμαι καν μεθυσμένη. Αρχικά, το 'έπαιξα' πολύ κυρία. Έκατσα στο τραπέζι μου, έπινα το κρασί μου και είπα σε όλους ότι θα κάτσω ήσυχα-ήσυχα στην γωνίτσα μου γιατί αφενός είμαι κουρασμένη και αφετέρου έπρεπε να είναι κάποιος ο φωτογράφος της βραδιάς.

Για να μην τα πολυλογώ...
...θαυμάστε την μια και μοναδική φωτογραφία που έβγαλα ολόκληρο το βράδυ!




Θα ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί σας το πως πέρασε η βραδιά με τους συναδέλφους μου αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα! Περιττό να αναφέρω τον σημερινό πονοκέφαλο στο γραφείο!


Αλλά φοβάμαι πως το πάθημα δεν μου έγινε μάθημα!!!

More Gadgets

No comments:

Post a Comment