Saturday 2 February 2013

52η Ανάρτηση. Πρέπει να μείνω συγκεντρωμένη!

Όπου και να γυρίσω το μάτι μου αυτή την στιγμή στο δωμάτιο μου θα δω βιβλία ανοιχτά, στυλό, σημειώσεις και σημειωματάρια.




Τέτοιο χάλι ούτε σε περίοδο εξεταστικής. Για αυτό και δεν ανανεώνω τόσο συχνά το μπλογκ. Ζητώ την κατανόηση σας.

Από εκεί που δεν το περίμενα και χωρίς να το επιδιώξω μου προέκυψε συνέντευξη με μια πολύ πολύ μεγάλη εταιρία και την ερχόμενη Τρίτη θα είναι το 4ο (επιτέλους!) και τελευταίο στάδιο!
Μου είπαν πως θα διαρκέσει περίπου 3 ώρες και πως έπειτα από αυτό θα μου πουν αν θα είμαι επιτυχούσα ή όχι.
Τα προηγούμενα 3 στάδια ήταν 3 ωραιότατες ωριαίες συνεντεύξεις με όποιον διευθυντή έχει η εταιρία! Ένα πράγμα σαν αξιοθέατο ένιωσα! 

Είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί τους τελευταίους μήνες καθώς με κρατά διαρκώς απασχολημένη και δεν σκέφτομαι τόσο συχνά τον Π. (Υπόσχομαι σε ένα από τα επόμενα πόστ να σας αναλύσω το φαινόμενο Π. Μήπως βγάλετε εσείς καμιά άκρη γιατί εγώ όσο και να προσπαθώ καταλήγω να τρώω τα μούτρα μου και να μην καταλαβαίνω τίποτα!)
Περνάω το λιγότερο 10 ώρες την ημέρα στην δουλειά και όταν γυρίσω σπίτι πρέπει να προετοιμαστώ τόσο για την συνέντευξη όσο και για την επόμενη μέρα στην δουλειά. Το διάβασμα μάλλον δεν σταματάει ποτέ!

Δεν πειράζει, δεν έχω περθώρια τώρα να σκέφτομαι και άλλα πράγματα που το μόνο που κάνουν είναι να με αποροσανατολίζουν! Πρέπει να μείνω συγκεντρωμένη!

More Gadgets

No comments:

Post a Comment