Wednesday 13 February 2013

54η Ανάρτηση. Η πάλη εκτός των Ολυμπιακών Αγώνων.

Σίγουρα από τον τίτλο καταλαβαίνετε πως το πόστ που ακολουθεί δεν είναι το πιο συνηθισμένο για το μπλογκ μου αλλά το θεώρησα αναγκαίο.

Με κατάπληξη διάβασα την απόφαση της ΔΟΕ να αποκλείσει την πάλη από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και θέλω και εγώ με τον τρόπο μου να εκφράσω την αντίθεση μου.

Σαν πρώτη αντίδραση, θα μπορούσα να τους κατηγορήσω για ασθενή ιστορική μνήμη αλλά η κατάργηση του αθλήματος της πάλης τους εκθέτει ανεπανόρθωτα ως ανιστόρητους αφού επιθυμούν να καταργήσουν το δεύτερο πιο αρχαίο άθλημα (αν δεχθούμε πως το Παγκράτιο είναι το αρχαιότερο), την Πάλη!

Το πιο πιθανό είναι πως δεν μπορώ επί της ουσίας να κάνω πολλά πράγματα, αυτό που μπορώ σίγουρα να κάνω ως ένα βαθμό, είναι να ευαισθητοποιήσω εσάς, τους αναγνώστες μου.

Δείτε λοιπόν το παρακάτω βίντεο, στο οποίο μικροί αθλητές της πάλης διαβάζουν τον Ολυμπιακό Ύμνο.





Και όπως δικαίως διερωτάται και ο προπονητής τους:

Πραγματικά τι απάντηση θα μπορούσαμε να δώσουμε στα παιδιά μας;


Πηγή: http://palitrikala.blogspot.com/

More Gadgets

No comments:

Post a Comment