Saturday 24 May 2014

82η Ανάρτηση: Arctic Monkeys concert γιατί τα αρνητικά δεν θέλω να τα σκέφτομαι....

Η εβδομάδα μου ήταν απλά απαράδεκτη. Κάθε μέρα έφευγα από το γραφείο στις 12.30 τα μεσάνυχτα! 70 ώρες αυτή την εβδομάδα και πήγα και σήμερα και θα έχω και το λάπτοπ μαζί μου το Σαββατοκύριακο.

Και όλα αυτά ενώ οι εξετάσεις μου είναι σε 2 εβδομάδες και αφενός δεν έχω χρόνο να μελετήσω και αφετέρου δεν μπορώ να συγκεντρωθώ με τίποτα!

Αρκετά! Τέλος με τις γκρίνιες! 

Χθές πήγα σε μια από τις πιο όμορφες συναυλίες ever. Arctic Monkeys στο Finsbury Park! Sold out και 40000 άνθρωποι να τραγουδάμε "Why do you call me only when you are high?" 

Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, υπό κανονικές συνθήκες σιγα να μην έβρισκα εισιτήρια αλλά να είναι καλά η δουλειά... Και δωρεάν και στους VIP ως guest των Arctic Monkeys!!!


Σας αφιερώνω το παρακάτω τραγουδάκι (ναι το ξέρω δεν είναι από τα "χαρούμενα" τους αλλά το αγαπώ πολύ) και πάω πίσω στη μελέτη....




Και θα τελειώσουν οι εξετάσεις...που θα πάει...και μετά να δεις ξεσάλωμα!!!


More Gadgets

No comments:

Post a Comment